Beszámolók

Élménybeszámolók

SWISS

Nagyon kedvesek voltak a légiutaskísérők és úton johannesburgból Svájc felè nagyon tökéletesen diszkréten de mégis határozottan kezelték a hangoskodó ittas utast miután beszélgettek vele megnyugodott és különösen figyeltek rá így még ilyen hosszú úton sem okozott kellemetlen perceket a továbbiakban

gykovacs

Emirates

Minden rendben volt.

nemela62

Mágia

Ciprusra indultunk. Nyaralni. Ugyanazzal a bőrönddel amelyikkel már vagy 600×repültem,ugyanezzel a légitársasággal. Elég jól indult minden. Még nem el érkeztünk a beszálláshoz,ahol 2 cm miatt büntetést kellett kifizetnem. Holott PriorityBoardingom is volt,és kifizettem egy drága jegyet,és mivel az egyik barátnőnk lemaradt és le kellett mondanunk a jegyét még a WDC-t is törölték! Köszönjük mégegyszer!!! Reméljük egyszer még lesz saját magyar légitátsaságunk !

Czech Airlines

Ilyen rövid távon (Budapest-Prága) nem kell ennél több. Minden rendben volt.

Márti

RyanAir

Rómába utaztunk egy brutál hideg pénteki napon. A menetrend tökéletes. A crew rendesek voltak. A csomagjainkat legalább nem mérték le. Ár értékben teljesen megfelelő!

Grétikaaaa

Wizz Air Hungary

Életemben először repültem és nagyon féltem előtte, de nagyon élveztem. Rettentően kedvesek voltak a személyzet tagjai, az étel és ital választék is színvonalas volt, bár több ételallergiásoknak is fogyasztható ételek lehetne. Az elindulásnál késtünk egy kicsit, de nagyon pontosan odaértünk és haza még hamarabb is.

kovacsreka

Qatar Airways

2017.11.09-én utaztunk Phuketre a Qatarral, mind az utazás mind az ott töltött 11 nap szuper volt. A kiszolgálás az út során rendben volt, bőven elláttak étellel-itallal. Phuket csodás hely, az emberek kedvesek és mosolygósok. Első utam volt Ázsiába, de nem az utolsó. Ajánlom mindenkinek, nagyon sok élménnyel gazdagodtam.

Nóra

Norwegian Air Shuttle

eva.aranyi

A repülés nekem mindig ünnep. Ma már elérhető, sokak számára hétköznapi utazási eszköz. De azért kicsit mindig más. Mindig kényelmes szép ruhával készülök a nagy utazásra. kedvencem a felszállás. Amikor az erő beleprésel az ülésbe, és úgy érzem, mintha eggyé vállnék a géppel. A nyári út ráadásul azért is különleges volt, mert rég nem látott, szeretett Anyósomat látogattuk meg Stockholmban. Jók a fapados járatok, de azt hiszem legközelebb hagyományos járattal utazom. A fedélzeti vendéglátás tovább emeli az örömöt.

Tunisair

nem volt tiszta,kopott ülés szék

klemetina

RyanAir

Az utazás kellemes volt, személyzet nagyon figyelmes és fegyelmezett.Az utazás egy élmény volt

Marianne

kovacs1peter

A velünk egy sorban utazó hölgy a felszállás után lefeküdt az ülésre és a lábát a közlekedő folyosóra lógatta, ezzel akadályozva a közlekedőket. Az arra haladók (a személyzet is) megpróbálták kikerülni, de ezt csak úgy tudták megtenni, hogy a folyosó másik oldalán ülőt (engem) lökdöstek. A több, mint négy órás út során ez elég bosszantó volt. A stewardessek lehetnének határozottabbak azokkal az utasokkal, akik másnak kellemetlenséget okoznak.

RyanAir

Minden rendben volt. Pontos indulás, érkezés. A személyzet kedves és felkészült volt.

Bicsák Zsófia

Párizsban töltöttünk 5 napot üzleti út céljából, illetve a belváros néhány nevezetességének megtekintésére is volt időnk. Nagyon élveztük az ott töltött időt és a repülőtársaság szolgáltatását is.

benetünde

Norwegian Air Shuttle

petzsuzs

Az unokámhoz repültem látogatóba Stockholmba és az utolsó pillanatban még a retikülömbe dobtam egy ujjbábot, egy kiskutyát. Amint elhelyezkedtem a gépen, mellém ült egy kisfiú az édesanyjával. A fiúcska nagyon sírt. Sajnos nem beszélek nyelveket, de elővettem a kutyuska ujjbábot és vakkantva vigasztaltam őt. A nagy könnycseppek még az arcán csillogtak, de meglepődésében azonnal abbahagyta a sírást. jót játszott vele az úton, megnyugodva. Ez a báb az unokámat is gyakran megvigasztalja.

Ok

Fmk

Emirates

Hosaci

Dubaiba utaztunk az Emirates-szel. Férjem mozgássérült, de nem kerekesszékes, bottal jár. Megérkeztünk Dubaiba, a repülőtéren - kérés nélkül -azonnal kerekesszékbe ültették a férjem és a taxikig kisérték. Elmondták, hogy a visszaúton hogy tudjuk igénybe venni ingyenes szolgáltatásukat és így is volt. Szuper légitársaság, kényelmes, nagy lábhely, kedvesek, figyelmesek utaskisérők, csillagos 5. Budapestre érkeztünk, ahol hosszú lépcsőkön és folyosókon kellett végigbotoznia férjemnek, próbálkoztam, de semmi segítséget nem kaptunk. Megérkeztünk.

Alitalia

Utazás kellemes volt, utas kísérők figyelmesek, udvariasak.A menetrend volt kicsit pontatlan.

meryen

Lufthansa

A NÉMET PRECIZÍTÁS......... ez önmagáért beszél
Kedves, udvarias, szolgálatkész utaskísérők, még ha írtó fáradtak is, de a mosoly ott az arcukon. bármilyen kérdéssel fordulok hozzájuk udvarias a válasz. Igaz a fedélzeten a fizetős ellátás mehetne gördülékenyebben, a chekkolás is lehetne egysze
rúbb, mint ahogy a " preferált...

illjusin

A NÉMET PRECIZÍTÁS......... ez önmagáért beszél
rúbb, mint ahogy a " preferált " desztinációknál,
több kapu nyitása.frankfurtban egy kicsivel lassabb
tempó és néha több időt az utas meghallgatására,
esetenként a reptéren belüli kíséretre, útbaigazítás
ra. Egyébként maradok a Lufthansa, illetve a Türkish mellett.

illjusin

Wizz Air Hungary

Céges csapatépítő út Milánóba. Kényelmesen utaztunk, azt kaptuk, amiért fizettünk; mindennel meg voltunk elégedve.

gregeszti

Gyors repjegyvásárlás, egyértelmű válaszlevelekkel. Kiváló ár-érték arány. A légitársaság telefonos ügyfélszolgálata minden kérdésemre válaszolt. Így egyszerűbb a külföldön élő családtagok meglátogatása.

Adambig

Küldjön értékelést repülős utazásáról, ossza meg élményeit és nyerjen Ön is!
X Köszönjük, e-mail címét tároltuk, a szavazás indulásáról e-mailben tájékoztatjuk!